Trening na masę mieśniową

Przede wszystkim dieta. W czasie treningu na masę mięśniową odpowiednia dieta na masę pełni kluczową rolę. Nasza dieta musi dostarczać nam odpowiednią ilość wszystkich niezbędnych nam składników. Mowa tu przede wszystkim o białku, węglowodanach oraz tłuszczach, a także witaminy i minerały. Bardzo ważne jest także właściwe odpowiednie nawodnianie naszego organizmu. W okresie treningowym spożywać powinniśmy nawet 4-5 litrów wody dziennie. Przed przystąpieniem do treningu nie możemy zapomnieć o rozgrzewce. Jest ona niezwykle istotna, chroni nas bowiem przed ewentualnymi kontuzjami. Dzielimy ją na dwa etapy. Pierwszy polega na rozgrzaniu naszego ciała zaczynając od górnych jego partii. Drugi etap do rozgrzanie tych partii ciała, które będziemy trenować. Rozgrzewka na początku, a co na koniec treningu? Każdy trening kończyć powinien się rozciąganiem. Rozciąganie sprawia, że rozluźniamy nasze napięte po treningu mięśnie oraz przyspieszamy ich regenerację. W innym wypadku narażamy się na ograniczenie możliwości rozwoju naszych mięśni.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *